Ευρωπαϊκός Διαγωνισμός Στατιστικής Ευρωπαικό Στατιστικό Σύστημα (ΕΣΣ) ESS Vision 2020 European Statistical Data Support Απογραφή Πληθυσμού 2011 Βραβεία Καινοτομίας Κύπρου 2011 Ειδοποίηση για online ενημέρωση RSS Feed
English
Αρχική Σελίδα | Συνήθεις Ερωτήσεις | Χάρτης Πλοήγησης | Σύνδεσμοι | Επικοινωνία
Κυπριακή Δημοκρατία Στατιστική Υπηρεσία της Κυπριακής Δημοκρατίας Στατιστική Υπηρεσία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Αναζήτηση:
Αναζήτηση
   
English


Ποιότητα






Η Στατιστική Υπηρεσία έχει θέσει ως βασικό στρατηγικό της στόχο την παροχή στατιστικής πληροφόρησης υψηλής ποιότητας με αντικειμενικό, διαφανή, αξιόπιστο και έγκαιρο τρόπο. Θεωρούμε την ποιότητα ως το βασικό μας πλεονέκτημα, σε μια εποχή όπου υπάρχει αυξανόμενη τάση για άμεση ενημέρωση, με πληροφορίες οι οποίες συχνά στερούνται της αναγκαίας τεκμηρίωσης ποιότητας.

Για την υλοποίηση των στρατηγικών στόχων είναι απαραίτητος ο καθορισμός πολιτικών που να διασφαλίζουν την πορεία ενός οργανισμού προς την επιθυμητή κατεύθυνση. Για το λόγο αυτό, η Στατιστική Υπηρεσία καθορίζει την Πολιτική Ποιότητας, η οποία πρέπει να αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο σε κάθε στατιστική εργασία και να αποτελεί οδηγό για συνεχή βελτίωση του στατιστικού της προϊόντος.

Η Στατιστική Υπηρεσία λειτουργεί στα πλαίσια της Κυπριακής νομοθεσίας αλλά και κάτω από αυστηρό Ευρωπαϊκό νομικό καθεστώς που συμπληρώνεται από ισχυρό και παγκοσμίου κύρους αυτορρυθμιστικό πλαίσιο ποιότητας, το οποίο βασίζεται στον Κώδικα Ορθής Πρακτικής για τις Ευρωπαϊκές Στατιστικές. Η συμμόρφωση με τον Κώδικα Ορθής Πρακτικής αξιολογείται περιοδικά μέσω μηχανισμών επιθεώρησης και της αυστηρής παρακολούθησης των βελτιωτικών δράσεων που έχουν προσδιορισθεί.

Με απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου ημερομηνίας 16 Οκτωβρίου 2018 η Κυπριακή Κυβέρνηση δεσμεύεται για τη βελτίωση ή διατήρηση των κατάλληλων συνθηκών για την εφαρμογή του Κώδικα Ορθής Πρακτικής. Το κοινό μπορεί να ενημερωθεί σχετικά με τη ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ στην ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.

Με βάση τα πιο πάνω, ο Κώδικας Ορθής Πρακτικής συμπεριλαμβάνεται στην Πολιτική Ποιότητας της Στατιστικής Υπηρεσίας, έτσι ώστε να διασφαλίζεται και η συμμόρφωση με τις ευρωπαϊκές της υποχρεώσεις.

Σε γενικές γραμμές, η Πολιτική Ποιότητας ορίζει ότι το έργο της Στατιστικής Υπηρεσίας διέπεται από επαγγελματική ανεξαρτησία, αμερόληπτη αντιμετώπιση όλων των χρηστών, αντικειμενικότητα, αξιοπιστία, στατιστικό απόρρητο και σχέση κόστους-αποτελεσματικότητας, ενώ συντονίζει τις στατιστικές εργασίες σε εθνικό επίπεδο και συνεργάζεται με τα μέλη του Ευρωπαϊκού Στατιστικού Συστήματος. Η ανάπτυξη, η παραγωγή και η διάδοση των στατιστικών βασίζονται σε στέρεες μεθοδολογίες, στα βέλτιστα διεθνή πρότυπα και σε κατάλληλες διαδικασίες που τεκμηριώνονται δεόντως με διαφανή τρόπο. Η ποιότητα του στατιστικού προϊόντος διέπεται από αρχές όπως η χρησιμότητα, η ακρίβεια, η έγκαιρη και χρονικά συνεπής διάθεση της πληροφορίας, η προσβασιμότητα και σαφήνεια, καθώς και η συγκρισιμότητα και συνοχή.

Μία από τις βασικές αρχές που καλείται να διασφαλίσει η Στατιστική Υπηρεσία είναι αυτή της εμπιστευτικότητας των στοιχείων που συλλέγονται. Οι κύριες πρόνοιες που διέπουν το στατιστικό απόρρητο ορίζονται στο άρθρο 13 του περί Στατιστικής Νόμου και περιλαμβάνουν τις παραμέτρους που πρέπει να ισχύουν ώστε τα δεδομένα να θεωρούνται εμπιστευτικά, τον τρόπο δημοσίευσης τέτοιων δεδομένων, τη δυνατότητα πρόσβασης σε εμπιστευτικά δεδομένα για ερευνητικούς σκοπούς, την έγγραφη διαβεβαίωση τήρησης της εμπιστευτικότητας και τις προβλεπόμενες κυρώσεις στην περίπτωση παραβίασής της. Η Στατιστική Υπηρεσία έχει εκπονήσει Κώδικα Συλλογής, Δημοσίευσης και Φύλαξης Στατιστικών Δεδομένων, όπου παρατίθενται οι συγκεκριμένες ενέργειες και τα μέτρα προστασίας που πρέπει να ακολουθούνται σε κάθε στάδιο κατά το χειρισμό στατιστικών δεδομένων, έτσι ώστε να διασφαλίζεται το στατιστικό απόρρητο.

Η Στατιστική Υπηρεσία στα πλαίσια της συνεχούς προσπάθειας για τη βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρει, διεξάγει κάθε χρόνο την έρευνα ικανοποίησης χρηστών. Μέσα από την έρευνα παρέχεται η ευκαιρία σε όλους όσους χρησιμοποιούν τις επίσημες στατιστικές να εκφράσουν τις απόψεις τους για την επικαιρότητα και την ποιότητα των στοιχείων καθώς επίσης, να παραθέσουν τις εισηγήσεις τους για την περαιτέρω βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών. Πιο κάτω είναι διαθέσιμα τα αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης χρηστών για τα έτη 2014-2017.



Αρχείο Acrobat Reader Δέσμευση για την Εμπιστοσύνη στις Στατιστικές (331,31 Kb)
Αρχείο Acrobat Reader Περίληψη για τους Πολίτες (326,44 Kb)
Αρχείο Acrobat Reader Πολιτική Ποιότητας Στατιστικής Υπηρεσίας (285,53 Kb)
Αρχείο Acrobat Reader Κώδικας Συλλογής, Δημοσίευσης και Φύλαξης Στατιστικών Δεδομένων (289,29 Kb)
Αρχείο Acrobat Reader Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστων 2018 (704,72 Kb)
Αρχείο Acrobat Reader Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστων 2017 (558,91 Kb)
Αρχείο Acrobat Reader Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστων 2016 (569,21 Kb)
Αρχείο Acrobat Reader Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστων 2015 (451,58 Kb)







Αρχή Σελίδας

Για καλύτερη απεικόνιση του Διαδικτυακού Τόπου συνιστάται ανάλυση οθόνης: 1024 με 768 pixels

© 2003 - 2019 Κυπριακή Δημοκρατία, Στατιστική Υπηρεσία της Κυπριακής Δημοκρατίας